Tuesday, August 4, 2009

Macam-macam kisah utk di update..huhuhuuuu

Adoii...lamanya tak update blog ni...dh dkt sebulan la kan. Well, dlm masa sebulan ni baaaaaaanyakkk kisah yg nak diciterkan dlm blog ni.

Antaranya :

1. On 17 - 19 Julai 2009 - family day TSG di Kota Kinabalu Sabah. Ish...mmg best lah! Puas hati la kiranya...program mmg padat, tu sbb balik sini....mmg ramai tak sihat. Smpai ke tarikh hari ni pun, ramai tak sihat lah. And mmg ada yg di suspect H1N1, tp alhamdullillah, semua negatif. Nanti aku akan upload the pics, utk kenangan. Byk kenangan manis utk FD tahun ni, 1st flight for Tisya, 1st time bg aku sampai ke Sabah, stay kat hotel 5 bintang which tak tau le berkemampuan ke tak if nk duduk saja2..hehe

2. On 28 and 29 July pulak, ada 2 farewell functions utk MD, Tn Hj Mohd Noor Mohd Sidin. Farewell Hj! Function2 ni mmg byk kenangan nya...and citer utk dikongsi kan bersama. Mmg best la kalo tgk komitmen staff TSG ni. Ramai berbakat...cayalah! Nanti aku akan update for this story pulak.

3. Ogos ni pulak, 3 - 7hb ni....kami ada audit SEMS. SEMS ni adalah audit keselamatan and kesihatan di tmpat kerja. As one of TNB's subsidiary....mmg pentinglah OSHA ni. So, mmg TSG nak capai standard keselamatan lah...utk meningkatkan lagi imej kan. Tp yg jenuhnya....kami2 ni le...adoii. AKu mmg sibuk giler utk audit2 ni. Tu yg mmg balik rmh....tk jenguk le pc ni. Nak update blog apatah lagi...mmg balik, nak rehat. Ogos ni...mmg bulan audit, sblm puasa nanti ada audit utk Anugerah Kualiti Presiden (AKP) le pulakk....phewwww~

Mmg sibuk skrg...dgn kerja. Tu aku tak sempat nk jenguk bapa mertua sorang kawan yg kat IJN. Hmmm....lately hubungan kitaorg pun dh lamaaa tk berhai2... Dia pun sibuk agaknya...tak taulah. InsyaAllah, yg penting bertanya kaba. Esok aku akan tegur2...

Mmg ramai kawan yg aku tak dpt nk bertegur sapa..insyaAllah, bila dh tenang semua, boleh lah borak2...

Mmg ramai yg komen sejak keje dgn TSG ni, aku kemain busy....hmmm, memang! aku tak nafikan tuh....mmg tension kdg tu..but still the environment is good and enjoyable. And byk yg aku belajar kat sini...harap rezki bertambah lah, insyaAllah...aminn..

Till then...

No comments: