Tuesday, February 11, 2014

Oh my...oh my...2012 to 2014?

Wahh....what actually happened to me? Tak update langsung blog...pemalas sungguh! Katakan suka menulis...tp blog sendiri pun tak tertulis...hmmm, rasanya sebab ada FB la...so blame it to FB! : p

Rasanya nk menulis balik lah. Sementelah 1st masterpiece dah jadi novel alam maya di KOBO, so...nak cari idea dan citer yang lebih menarik dan tertarik! Hmm..ke ni penangan Arianna Rose? Aduhaii...but I do love the storyline..the mesaage in it for the novel and the drama, of coz the hero and heroin...jiwang seh! and they really done a great job..bravo to Keith Foo and Fathiya!

Ok, ini permulaan...insyaAllah I will update my blog, not just about my journey, tapi..mestila Gerobok Cekputeh. Perfumes, the inner scarf, telekung...macam2 lagiii...

Till then...


No comments: