Thursday, January 1, 2009

SALAM MAAL HIJRAH 1430 AND HAPPY NEW YEAR 2009!

Hmm...tengok tu, dah 4 Muharram baru nak wish Salam Maal Hijrah ek...isk.. Masa hari 1 Muharram tu, aku tak sihat sgt. And on the day, sibuk bersiap utk balik ke sini dari kampung. Lupa nk update blog and wish semua org... Dah la tu, mmg tak sihat..diserang sakit perut angin, aduhh..duhh..

Anyway, hari ini adalah hari pertama di tahun 2009. Cepat betul masa berlalu....takut pun ada bila kenangkan makin meningkat setahun...like terpikir, apalah yang akan dilalui di sepanjang tahun ni kan.. Apa2 pun, azam dan doa tu sentiasa ada...dan kali ini, harapnya 90% dapatlah dilaksanakan...insyaAllah.

Oklah, this entry wud not be so long, (mmg dlm sejarah la kiranya ni..selalu tu, ingat nk tulih pendek, tp terpanjang juga..hehe), I wud like to wish all my frens, happy new year utk tahun hijrah dan tahun masihi. Kali ini pulak, kedua2 tahun Islam dan Masihi hanya berselang 3 hari. Semoga dengan kdatangan tahun baru ini, kita semua dilimpahi rahmat dan sentiasa dlm lindungan dan kebesaran Allah...Semoga Allah merestui dan memakhbulkan segala impian dan cita2 kita utk tahun yg baru ini! Yang penting, semoga keduniaan kita diseimbangi dengan bekalan2 utk kita di 'sana' kelak...aminn..

Take care guys!

2 comments:

Hazelsyd said...

Wa,

Salam Maal Hijrah dan Slamat Tahun Baru..

Send my congrats wishes to irfan dan diana serta kakak dan abg mader yer... am sooo happy for them and for u too...

Unknown said...

Selamat tahun baru wa...

Congrates to irfan and diana. Both of them aku ingat lagi. Irfan pernah dtg umah sewa kita, suka main bantal garfield aku sampai mak udanye kena jahit sebab koyak.

Diana, masa aku dtg umah ko dia baby lagi. sekarang dah abis PMR ye...cepat je masa berlalu...

wish you and family all the best. Take care dear...