Saturday, April 18, 2009

Berdua-duaan...

Haaa...best tak tajuk cam tu. Lama tak berdua-duaan kan? Berdua2an dengan sapa eh? Alaaa....kalo sebut berdua2an tu, sure le terbayang antara laki dan pompuan kan..sure punya..

Tapi, memang pun...mlm minggu ni, kami tinggal berdua. Tisya pi 'sleepover' rumah mak ngahnya. Dah jadi trend dah ni...bila Pak Ngahnya tak de, pi outstation, dia tido sana. If Pak Uda kat sini tak de, pi outstation...the cousins lak tido sini. Gitulah diaorg nya trend skrg ni...kemain lagi..

Ayah and ibu? Waahhhh...suka la ya...padahalnya, tak de le effect apa sgt..hehehehe. Sunyi le juga..sbb kalo idak ada je dia main2 kat sini. Tanya itu ini..bila tak de...senyappp.. Sian gak kat dia..sbb main sorang2..bila pegi rmh sepupunya..sukalah dia, boleh main2 dgn kawan.

Ayahnya pulak ni...tadi mcm2 plan, siap ckp..kita pi enjoy nak? Enjoy tuh kome...aikk, ada anak tak leh enjoy agaknya..hahahha. Tapi aku enjoy je...Katanya nak jln2 kat curve, uptown, mkn kat Ghulam Mee...amboiii.. Aku ni pun, siap le pakai baju dah..tp tgk le ni, dia tak gerak pun. Dok tgk tv lak dah dia tu....tu yg buat aku bukak pc and update blog aku yg sebegitu lama tk update ni..hehehe...tak pe...malam masih muda...

Citer pasal blog ni...entry aku yg sebelum ni, rupanya buat ramai kawan simpati...or mcm worried..ish, tima kasih kepada semua kawan2. Tak sangka kawan2 aku ni prihatin..but not to worry...biasalah, kita ni kadang2 down...kdang2 up...mood pun camtu, adakala ok aje...walaupun tgh stress, kena pressure..tp ok je. Tp bila datang waktu2 'mendu'nya...tak pressure pun boleh rasa pressure...kan..

Ok..ok...got to go...'boss' dah panggei....cepat katanya...bila masa dia bgn and pi pakai baju eh?? Isk...magic betul...

Nanti aku sambung...utk kisah 'enjoy' mlm ni ya...

**Hmm..tgk midnite best jugak kan?hik..hik..**

2 comments:

Hazelsyd said...

Wa,

Wahhh waaaaa..kemain lagik eks?? heheheh ko 'enjoy' apa mlm tu?? hahaha citer citer sudahnyer ko melepak kemana tu eks..hehe

cekputeh said...

hahahahahaa....sudahnya melepak kat rmh je ko...hahaha

Zaidi, awei je kononnya nk ke sana sini..tp, dh pi uptown, mkn kat Ghulam..katanya baik balik rehat kat rmh..aku pun, dah agakkkkk dahhh..hmmph..dia mmg bkn kaki jalannn...dh tau benooo