Monday, April 20, 2009

Enjoy?

Hmm...kan aku dh janji nk update kan kisah mlm minggu berdua2an tu? Takdenya ke mana malam tu..hahahahahhaa. Kami kuar pi uptown kat kompleks muhibah tu..rasanya uptown ni kami boleh kira baper kali je pi.. Tpi, org lain, ada yg dok jauh..usaha dtg tu ke uptown ni, menjamu selera, menjamu mata and mengabihkan uwang. Kitaorg ni lak...mcm setakat menjamu mata..aku rasa bkn apa, setiap kali pi tu, bkn ada nak beli apa. Ada sekali je pi, aku beli towel. Murah la sikit.. Then, kami pi pun bkn lewat mlm...awal malam, pkl 10, 11..ada gerai baru nak bukak pun. So aku rasa tak happening sgt awal2 mlm kot...dh lewat tgh malam baru happening ....

So kami round2 je kat situ..tgk handbag, uishhhh...macam2..nmpk ori u...hehehe. Aku setakat jamu mata je le..kalo ikut aku ni suka beno handbag ni...isk..

Then, kami pi ke Ghulam Mee. Ghulam mee ni mcm satu restoren..yg dia buat concept food court. Asalnya diaorg ni bukak gerai tepi jalan je...jual mee goreng, char kuew tiau, rojak..and food yang sewaktu dgnnya. Masa gerai ni pun...org ramai. Pehtu bila diaorg bukak kedai..siap buat konsep camtu...mmg jadi tmpat lepak no 1 kot kat KD ni. Aku dulu...tak pernah le pi. Dgr je budak2 ofis ni citer...kata sedap la ..apa la.. Pehtu, aku mcm rasa kena try ni...sbbnya, org jauh2 pun dtg.. So adalah one time kami cuba..baru ni ada pi, Zaidi dah le terpikat...udah asik ghulam je la dia..sabo je aku...

So, mlm tu ke Ghulam la kami berdua2an. Yg bestnya...dia sibuk ajak pi sana, tp dia dh makan nasi kat rmh. Aku msk ikan siakap sweet sour...hehehe, sedappp..hahahha, tapi percaya tak, aku tak makan...wahhh, cayalah. Bila pi Ghulam tu, dia tk nak makan..kenyang katanya, dia minum je. Aku lak...order bihun sup daging. Wahhhhh...sedappppnyaaaa....

Nanti kalo ada masa, aku snap gambo restoren Ghulam tu..baru org boleh bygkan keadaannya kan. mcm promo le pulek...tk pe...amal jariah, menambahkan rezki org...kot nanti rezki kita bertambah juga...kan..kan..

Lepas tu kami lepak le kat rmh. Midnite? harammmm...jgnle ckp..dia mmg tak minat tgk wayang ni dari dulu lagi...kalo mula dia kata ya, belum tentu kemudiannya tu ya juga..selalunya sebaliknya...so, aku ni...persetujuan pertama tu aku selalu KIV dulu..tunggu persetujuan kedua utk confirmation..tahu beno dahh..

Mula tu nak cari le dvd illegal, boleh layan kat rmh...tp rupanya skrg ni tgh rush kot..tak de cina yg selalu jual kat tepi kaki lima tu...isk..bila time org cari tak de lak..time org tak nak, ada jeee...isk..isk..

so, balik kami tgk tv lah...lepak je tgk tv...sambil duduk berdua2an.. Ituje le kisah mlm minggu ari tu...enjoy? Enjoyyyy....sbb 'malam yang hangat' muahahahahahahahhaha

Ok, nanti update psl pesta buku lak eh...

2 comments:

Hazelsyd said...

Wa,

hahahahah gelak-gelak aku baca tau hehehehe..zaidi..zaidi *geleng paler* ahhaah sian kat ko dah berharap tu...

anyway takper lah.. at least sempat ker ghulam mee tu kan hehehehe

malam yg hangat eks? keekekek

cekputeh said...

hahahahaha...alaaa, ja..actually dh agak dah..

tp terpikir juga, kalo betoi dia nk pi midnite tu..mmg dia tgh mood baik tahap dewa dewi la tuuu..hahahaha