Wednesday, October 29, 2008

Zaidi's 35th birthday

Happy Birthday dear! Eceh..ceh..ceh..

Today is his birthday. Nothing special though..hahahaha. Just that her little girl insist of buying him present. Me? Ada la jugak nak buy him something...dh lama nak belikan dia, but yg murah je lah. Tapikan, smlm kasik hint..dia mcm tk bagi, katanya..tk usahlah..apa lah..mcm marah je (biasalah tu, typical him...) a bit down aku..hmmph *sigh* Yg aku pi bgtau tu, buat apa...satu hal la pulak aku ni..tk surprise langsung...kekekeke

Kadangkan, bila kita ni ikhlas nak berikan sumthing yg kita rasa org mesti suka, tp bila di'halang' mcm tu, sedihkan rasanya... Sedangkan kdg tu, kita pun tk pernah dpt yg sebegitu dari org, tp kita suka nk gembirakan hati org, tapi sebaliknya pulak lah yg kita dapat.. Well, itulah realitinya, ada org suka...ada org tak..yg penting kita ikhlas.

But, me and Tisya end up, bought him present each. Hmm...nak tau apa dia? Nanti malam ni..or esok aku update eh..hehehehe..

Best kan dapat hadiah birthday ni...tak kira apa hadiahnya, tapi mmg seronok terima hadiah di hari jadi. *macam t-shirt khas datangnya jauh dari Australia...hehehehe

"Happy Birthday Zaidi bin Dali, semoga dirahmati Allah selalu!"~ Wa

2 comments:

Hazelsyd said...

Wa....

sedih aku baca entry nih....walaupon ianya adalah entry on zaidi's besday...sedih aku nih..serius...

tabah lah wa....takper..yg penting kita ikhlas nak buat apa yg kita nak buat...yg lain2 berserah ajer lah eks...ada perkara yg beyond our control...

hrm..aku nunggu gaks ni apa hadiah 2nd spesel ko nak bagi kat dia nih heheehehehe...hapdet tauuu harinih..

Sampaikan salam aku pada zaidi..dengan ucapan..selamat hari jadi yg ke 35 *nak sebut gaks tuh kekekek*..

bye wa.. i love u and i miss u always!!

cekputeh said...

thanks ja!

Janganle ko sedih...aku dh biasa dah..ecehhh

I love u tooo ja..