Sunday, February 8, 2009

Keep the good work!

Irfan & Diana



Tahniah buat Irfan and Diana, yang dpt sambung belajar ke Kolej Islam Sultan Alam Shah di Kelang. Formerly known as Kolej Islam Kelang or KIK masa zaman aku belajar dulu. This school is one of the best school and boleh dikira ada prestij nya. Dulu2 memang antara cita2 budak Taayah la kalo dpt sambung ke sini. Yg top scorer aje yg dpt offer...and yg plg penting subject Agama Tnggi and Bahasa Arab kena A lah...hehhehehe, aku tak dpt offer le..sbb B. Arab aku, C6 kan..hehehehe..malu aje...


Actually hampa jugalah, sbb itu cita2 mak aku dulu utk sambung ke KIK, tapi nmpknya aku tk dpt sambung cita2 dan impiannya dulu. Even lepas tu, Eda pun tak ke sana..bkn rezki kami. Tapi, berkat doa mak..ada juga penyambung impian kami...sekali 2 org lak tu. Dua cucunya, dpt ke sana. So, this coming Tuesday, 10 Feb 09, diaorg akan mula mendaftar ke sana dan memulakan kehidupan belajar sebagai student KISAS. Apa yang aku harapkan diaorg dpt meneruskan kecermerlangan mereka di sana. Semoga segala yang baik dari Allah ada utk mereka berdua. Aja Aja Huaiting Irfan & Diana!


Yang pasti, aku pun menyebok nak anto deme ke sana...hehehehe, siap amik cuti...kekeke..


Yang ni pulak, gambar sekitar Majlis Hari Anugerah Sekolah Keb Seksyen 6, KD.


Tisya


Atie

Cousins





Tisya & Fren


Tisya amik hadiah


Atie


Faiz


2 Cousins - tak de lain la diaorg ni, mesti nak bg ikan2 tu makan

Faiz performed for the day - Tarian org asli

Pandei jugak dia menari, cute pulak nmpknya...berbakat juga bebudak ni..

Till later..

3 comments:

Hazelsyd said...

Wa!

chomel laa anak2 sedara ko tuh.. hehe anak kakak si fatihah tuh nampak cheeky jer hehe si tisya nampak skema dan pemalu sket mukanyer..err bukan ikut mak nyer kan? ahhahahaahha

am so happy dengo dua2 irfan and diana dapat further kat KISAS tu..kim salam kat depa..moga2 depa cemerlang yer dalam studies depa..irfan tu lain beno rupanyer dah.. yer la..dah anak bujang kan..iskkk imply umur aku gaks a tuh huwaaaaa

okeh late wa! aku suker bila ko letak gambo2 family ko kat sini..

Hazelsyd said...

late=later

typo laks..sbb late wa tu lain maksudnyer hahhahahahahaha

Unknown said...

wa,

ni irfan yg suka main bantal garfield aku tu ke? and ni diana yg masa baby punya la gebu and tembam?

congrates to both of them! and to tisya jugak! ye la. betul kata ija, tisya nampak skema and pemalu. ikut sape yek? (ja, mak nyer tak camtu aku rasa)